De seguido, os videos e as fotos da manifestación de onte:
Ao berro de fóra os Borbóns, Vigo pola república un novo 14 de abril
Este pasado luns 14 de abril, un ano máis as rúas de Vigo enchéronse de bandeiras tricolores na loita pola República. Ao
7 comentarios en “Manifestación 14 de Abril”
Vergonzoso darle la palabra a un traidor comunista como el Sr. Carlos Nuñez. No acude a una manifestación jamás, piensa como vive, de comunista tiene lo que yo de cura. Y por último traicionó a comunistas que si no fueran por ellos igual ahora estaba en la tumba. Un sinvergüenza, vamos. Con el dinero que se sacó de concejal se montó una imprenta y a vivir, se acabo lo de luchar. Eso si su hijito el flautista a un colegio de lo mejorcito, concertado claro (Martín Codax). Este no debe de ir a una manifestación del PCG porque le debe dar vergüenza. Podía aprender del señor “O ferreiro” que, inferir culturalmente, la dignidad la conserva y sigue luchando y yendo a las manifestaciones que puede.
Así va la izquierda, por confiar en gente de esta calaña.
Esto es un discurso:
http://www.rebelion.org/noticia.php?id=128388&titular=felipe-borb%F3n-y-leticia-ortiz-en-israel-
É unha vergonza que lle vote parte de culpa os xóvenes e, coincido con Arturo en algunhas cousa, mais eu non entro a valorar cousas persoais. Pero non é tampouco normal que lea todo o discurso, como si non tivera tempo de estudalo e, si non o ten que non o faga, por dignidade.
VIVA A REPÚBLICA
O que pasa é que lle gusta moito saír nestas cousa, cun discurso simplón e, como di o anterior comentario, todo lido. Así, como vir cando aparece o secretario xeral do PCE, alí estaba, mais na rúa xamais, iso para os idiotas, e traballadores.
Cuidado Ana que tus comentarios son llevados a la casa del Sr. Nuñez, que a mi ya me amenazaron.
Pero contesta Sr. Nuñez, no sea cobarde y vaya contado por ahí al PCG su historia, que cuenta lo que quiere. El tiempo pone a cada uno en su sitio y, esta vez le tocó a la 2ª generación después de mi abuelo. Por cierto, cuando dijo que no lo conocía ya estaba muerto. Conteste hombre que entonces le daré más datos, con documentos que lo acreditan y otros sin documentos, pero de fuentes fidedignas. Y de lo que iba jactándose por ahí.
Luz Fandinho: ”Quem nom tem memória nom tem história, e quem nom tem história, nom tem nada”